Do wszystkich naszych zaproszeń możecie również dobrać odpowiadające im dodatki. Poniżej znajdziecie krótki przewodnik, po zamówieniu dodatków ślubnych, który rozwieje wiele Waszych wątpliwości w tym temacie:)
Do wszystkich kolekcji wykonujemy:
-winietki
– zawieszki na alkohol
– zawieszki na nalewki
– bileciki z podziękowaniem dla gości
– menu
– numery stołów
– tabliczki na bufety
– Księgę gości tradycyjną w formie albumu
– księgę gości z ankietami w formie albumu
– tablicę powitalną
– tablice z planem stołów
– pojedyncze karty do table planu do samodzielnego umieszczenia na własnej tablicy
– girlandy z napisami
– tabliczki na patyku
– naklejki papierowe
– naklejki foliowe
– śpiewniki weselne
– czytania do kościoła
– pudelka na koperty
– podstawki na obrączki
Możemy również wykonać pozostałe dodatki. W tym celu najlepiej skontaktować się z nami mailowo.
Zdjęcia dodatków do danej kolekcji zaproszeń są prezentowane pod zdjęciami danego wzoru zaproszeń. Tak, abyście mieli podgląd na całość kolekcji. Jeśli interesuje Was wygląd danych dodatków, a nie widzicie ich na stronie napiszcie do nas, prześlemy Wam zdjęcia lub podglądowy projekt elektroniczny:)
W większości przypadków ceny dodatków do danej kolekcji różnią się od siebie ze względu na różnorodność form i użytych materiałów, dlatego też najlepiej zapoznać się z naszym obszernym cennikiem w PDF, w którym znajdziecie zarówno ceny dodatków jak i zaproszeń do nich. Wszystko jest podzielone na kolekcje i łatwo się w nim odnaleźć 🙂
Proces zamówienia dodatków wygląda następująco:
1. Jeśli chcecie zamówić dodatki informujecie o tym nas w mailu, przez telefon, lub wypełniając poniższy formularz kontaktowy. W odpowiedzi na Wasze zapytanie wysyłamy do Was formularz zamówienia dodatków w pliku word wraz z cennikiem, przykładowymi tekstami, czcionkami, wstążkami itp.
2. Wypełniacie formularz uzupełniając go o interesujące Was pola (np. winietki, zawieszki, numery stolików, księgę gości, table plan itp)
3. Po otrzymaniu od Was wypełnionego formularza przesyłamy wycenę (zgodną z wcześniej wysłanym cennikiem)
4. Po wpłacie kwoty za zamówienie mamy 3 dni robocze na wykonanie projektu elektronicznego
5. Nanosicie na projekt ewentualne poprawki lub akceptujecie go wyrażając zgodę na druk dodatków.
6. Po ostatecznej akceptacji projektu przechodzimy do realizacji zlecenia, która trwa do 9 dni roboczych (jeśli zamówienie trafi do nas najpóźniej na miesiąc przed ślubem). W tym wypadku termin realizacji zazwyczaj jest o wiele krótszy (na pewno nie dłuższy niż te 9 dni roboczych), gdyż chcemy Wam zaoszczędzić zbędnych nerwów przed ślubem i wysyłamy dodatki z odpowiednim zapasem czasu.
Jeśli natomiast zamówienie trafi do nas później, np. na 3 tygodnie lub 2 tygodnie przed ślubem, możliwe, że doliczymy do niego 25% wartości zamówienia za ekspresową realizację. W tym wypadku spinamy się jak możemy i projekt wszystkich dodatków dostajecie w przeciągu jednego dnia roboczego, a termin realizacji dostosowujemy do Waszej uroczystości, tak abyście najpóźniej tydzień przed ślubem wszystko mieli u siebie.
COPYRIGHT © 2017 ARTIREA – ORYGINALNE ZAPROSZENIA ŚLUBNE I DODATKI ŚLUBNE , – PIĘKNE, NIETYPOWE, NOWOCZESNE, ELEGANCKIE
AGENCJA SEO UNIT WARSZAWA