Jak zamawiać DODATKI ŚLUBNE

Zdecydowaliście już, które dodatki ślubne przyozdobią Wasze wesele, to świetnie!

Teraz musicie tylko pobrać formularz zamówienia dodatków i przesłać go do nas najpóźniej na miesiąc przed ślubem  (możemy ten czas w wyjątkowych przypadkach skrócić do trzech tygodni lub dwóch – ale tu konieczny będzie kontakt mailowy lub telefoniczny w celu potwierdzenia).

PROCES I TERMIN REALIZACJI DODATKÓW

Proces zamówienia dodatków wygląda następująco:

1. Jeśli chcecie zamówić dodatki wypełniacie formularz  zamówienia dodatków (link do pliku znajdziecie powyżej) uzupełniając go o interesujące Was pola (np. winietki, zawieszki, numery stolików, księgę gości, table plan itp) i odeślijcie formularz do nas na maila – artirea.kc@gmail.com

3. Po otrzymaniu od Was wypełnionego formularza przesyłamy wycenę (zgodną z wcześniej wysłanym cennikiem)

4. Po wpłacie kwoty za zamówienie mamy 3 dni robocze na wykonanie projektu elektronicznego

5. Nanosicie na projekt ewentualne poprawki lub akceptujecie go wyrażając zgodę na druk dodatków.

6. Po ostatecznej akceptacji projektu przechodzimy do realizacji zlecenia, która trwa maksymalnie 9 dni roboczych (jeśli zamówienie trafi do nas najpóźniej na miesiąc przed ślubem). W tym wypadku termin realizacji zazwyczaj jest o wiele krótszy (na pewno nie dłuższy niż te 9 dni roboczych), gdyż chcemy Wam zaoszczędzić zbędnych nerwów przed ślubem i wysyłamy dodatki z odpowiednim zapasem czasu.

Jeśli natomiast zamówienie trafi do nas później, np. na 3 tygodnie lub 2 tygodnie przed ślubem, możliwe, że doliczymy do niego 25% wartości zamówienia za ekspresową realizację. W tym wypadku spinamy się jak możemy i projekt wszystkich dodatków dostajecie w przeciągu jednego dnia roboczego, a termin realizacji dostosowujemy do Waszej uroczystości, tak abyście najpóźniej tydzień przed ślubem wszystko mieli u siebie.

COPYRIGHT © 2017 ARTIREA – ORYGINALNE ZAPROSZENIA ŚLUBNE I DODATKI ŚLUBNE , – PIĘKNE, NIETYPOWE, NOWOCZESNE, ELEGANCKIE

AGENCJA SEO UNIT WARSZAWA