JAK ZAMAWIAĆ  ?

Zdecydowaliście już, który model papeterii ślubnej chcecie wręczyć Waszym gościom? Jeśli tak, to świetnie!

Teraz musicie wypełnić poniższy formularz kontaktowy, za pomocą którego powiecie nam, na który model się zdecydowaliście.  Wiadomość trafi na naszą skrzynkę, a my w odpowiedzi na nią prześlemy do Was formularz zamówienia wraz ze wszystkimi szczegółami:)

PROCES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Uzupełniacie formularz kontaktowy na stronie (znajdziecie go poniżej)

2. W odpowiedzi na zapytanie wysyłamy do Was formularz zamówienia

3. Wypełniacie formularz i odsyłacie go do nas na maila: kontakt@artirea.pl

4. Po otrzymaniu wypełnionego formularza przesyłamy wycenę
(zgodną z cennikiem)

5. Po wpłacie kwoty za zamówienie mamy 3 dni robocze na wykonanie
projektu elektronicznego zaproszeń oraz dodatków. (do końca sierpnia 2020 skracamy ten czas do 2 dni roboczych)

6. Po otrzymaniu projektów do sprawdzenia nanosicie na projekt ewentualne poprawki lub akceptujecie projekt wyrażając zgodę na druk zaproszeń.

7. Po ostatecznej akceptacji projektu przechodzimy do realizacji zlecenia,
która trwa maksymalnie do 10 dni roboczych (zamówienia do 110 sztuk)
lub do 14 dni roboczych  (powyżej 110 sztuk).

W sierpniu  2020 skracamy ten czas z 10 do 8 dni roboczych oraz z 14 do 10 dni roboczych.

Jeśli zależy Wam na szybszej realizacji napiszcie do nas, zobaczymy czy uda się nieco przyspieszyć cały proces.

COPYRIGHT © 2017 ARTIREA – ORYGINALNE ZAPROSZENIA ŚLUBNE I DODATKI ŚLUBNE , – PIĘKNE, NIETYPOWE, NOWOCZESNE, ELEGANCKIE

AGENCJA SEO UNIT WARSZAWA